Monday, December 28, 2020

Bisnes Bakeri

Teks: Nor Affizar Ibrahim

Bisnes Bakeri

 
Mengapa Bisnes Bakeri Dari Rumah?..
Ada banyak sebab mengapa bisnes bakeri adalah cara yang terbaik untuk anda menambahkan pendapatan secara sampingan dari rumah!
 
Kos Pemulaan Yang Kecil
Memandangkan kita memulakan bisnes bakeri ini hanya dari rumah, jadi, kita tidak perlu membayar sewa kedai, dan tidak perlu membeli peralatan-peralatan yang besar dan mahal seperti rak simpanan kek, mesin juruwang, peti ais besar dan sebagainya.
 
Kita juga tidak perlu membayar kos pekerja yang hanya bertugas untuk menjaga kaunter sepanjang masa.
 
Kita boleh bermula hanya dari rumah dan menggunakan peralatan-peralatan yang sudah sedia ada di rumah!
 
Tidak Perlu Terlalu Menjual.
Untuk menjual produk bakeri , kita tidak perlu bersusah-payah menerangkan tentang produk kita sehingga berbuih-buih mulut sepertimana yang sering dilakukan oleh penjual produk-produk MLM! Cukup sekadar kita menunjukkan gambar dan harga! Jika pelanggan suka, mereka akan order!
 
Hanya Buat Berdasarkan Tempahan!
Ini adalah kelebihan besar bisnes bakeri dari rumah! Kita hanya perlu membuat kuih / kek / roti hanya selepas kita mendapat tempahan sahaja! Jadi, tiada risiko kuih/kek/roti kita tidak habis dijual sepertimana yang sering berlaku di kedai-kedai bakeri yang terpaksa membuang kuih serta roti-roti mereka yang tidak habis dijual.
 
Urusan Rumahtangga Masih Terjaga!
Ya! Memandangkan kita hanya membuat kuih
di dalam rumah, maka, kita masih lagi boleh memantau dan menguruskan anak-anak kita. Urusan kerja dalam rumah juga masih boleh diteruskan seperti biasa. Perkara ini sudah pastinya akan melegakan perasaan suami yang mungkin risau andainya kita terabaikan urusan anak-anak apabila sibuk berniaga!
 
Semua jawapan persoalan ini boleh anda dapatkan dalam ebuku Bisnes Bakeri.
Jadi, bagi anda yan
g ingin memulakan perniagaan bakeri, ebuku ini sangat berguna untuk dijadikan panduan.  
 

 
 <a href="https://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=18707_60">BisnesBakeri.com</a>

No comments:

Post a Comment